Job 3 van 10


Report this listing

Solliciteren



Duty Terminal/Stevedore Manager


Functie

Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team dat de havenactiviteiten draaiende houdt? Dan is dit jouw kans! Voor onze klant in Zeebrugge zijn wij op zoek naar een Duty Terminal/Stevedore Manager. Als Duty Stevedore / Terminal Manager ondersteun je de Terminal Manager in zijn dagelijkse taken en maak je deel uit van een team dat zich zowel focust op het 'terminal' gedeelte als op het 'maritieme' gedeelte van de stouwerij-activiteiten. Je werkt samen met alle diensten binnen het bedrijf om de veiligheidscultuur te bewaken en helpt mee streven naar de 'ZERO' veiligheidscampagnes.

Jouw taken:

- Dagelijkse opvolging van ETA's van schepen en bijbehorende kaaiplanning.

- Behouden van overzicht over diverse schepen, ladingen en behandelingen.

- Kostenbeheer en optimalisatie van middelen en ploegen.

- Goede inzicht en kennis van procedures en schepen.

- Efficiënt gebruikt van beschikbare tools en innovatie.

- Nauwe samenwerking met Terminal Manager en rederijen voor optimale planning.

- Professioneel klantcontact voor planning en probleemoplossing.

Bedrijfsprofiel:

Onze klant is een internationaal bedrijf gespecialiseerd in goederenbehandeling. Zo staan ze in voor het - op maat van de klant - behandelen, verplaatsen en opslaan van wagens wereldwijd. Hun twee terminals in Zeebrugge en Antwerpen, zijn belangrijke draaischijven.

Jouw profiel

- Je hebt een master of bachelor diploma Nautische Wetenschappen op zak met relevante ervaring.

- Je werkt een 38-urenweek van 8.00 uur tot 18.00 uur. Je bent ook beschikbaar in het weekend.

- Je hebt een zeer goede kennis in het Nederlands en Engels.

- Je hebt ervaring met Word en Excel, alsook met interne IT-systemen.

- Het vermogen om effectief te plannen, snel beslissingen te nemen en creatief problemen op te lossen.

- Je krijgt een competitief salarispakket met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques/ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, GSM/laptop, firmawagen, onkostenvergoeding, cafetariaplan en diverse opleidingsmogelijkheden. - Wij bieden jou een boeiende, sociale job in een dynamische omgeving. - Je komt terecht in hypermoderne kantoren die recent gebouwd werden én een prachtig uitzicht over de haven. - Firma met veel doorgroeimogelijkheiden die echt kijkt naar jouw persoonlijk traject binnenin het bedrijf.

  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • Logistieke activiteiten organiseren en op elkaar afstemmen volgens de behoeften van de klant en de eisen van de leverancier
  • Het logistiek plan van een organisatie opstellen en implementeren (voorschriften, werkmethodes, ...)
  • Stuurinstrumenten ontwikkelen voor aankoop-, bevoorradings- of verzenddiensten en locaties (platformen, opslagplaatsen, ...)
  • De implementatie en realisatie van logistieke actieplannen opvolgen en de uitvoering controleren
  • Corrigerende maatregelen voor de goederenstroom bepalen in geval van problemen
  • De logistieke strategie van een organisatie ontwikkelen of meewerken aan de ontwikkeling en toepassing ervan
  • Coördineren en organiseren van de informatiedoorstroming en de werkinstructies van de organisatie
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • De modaliteiten voor het transport van producten organiseren, implementeren en de uitvoering controleren

Aanbod

- Je krijgt een competitief salarispakket met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques/ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, GSM/laptop, firmawagen, onkostenvergoeding, cafetariaplan en diverse opleidingsmogelijkheden.

- Wij bieden jou een boeiende, sociale job in een dynamische omgeving.

- Je komt terecht in hypermoderne kantoren die recent gebouwd werden én een prachtig uitzicht over de haven.

- Firma met veel doorgroeimogelijkheiden die echt kijkt naar jouw persoonlijk traject binnenin het bedrijf.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht